нас читають

Wikipedia

Результати пошуку

Translate

четвер, 20 листопада 2014 р.

Мета:  ознайомити  учнів  з  метою  та  завданнями  курсу  «Правознавство. Практичний курс»; дати уявлення про особливості предмета; пояснити, як працювати на уроках практичного права; сформувати навичку самоаналізу та рефлексії щодо власних очікувань результатів упродовж  вивчення  даної  дисципліни;  виховувати  в  учнів  повагу  до демократичних і національних цінностей, які визначають громадянську самосвідомість і навчають правомірної поведінки особистості.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Форма уроку: мультимедійний урок.
Обладнання:  мультимедійне  обладнання,  електронна  презентація.
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
У ч и т е л ь.
ІІІ. Вивчення нового матеріала
У ч и т е л ь.
за певними законами живе держава. Важко жити в суспільстві й працювати на його благо в хаосі, безладі, керуючись лише правилом «Що хочу, те й роблю». І тому люди з давніх-давен почали впорядковувати своє життя. Давайте згадаємо історію та наведемо приклади та факти, що свідчать про споконвічне прагнення людей розробити універсальні закони життя.
«Історичний калейдоскоп»
Форма роботи — «Відкритий мікрофон». Учні виступають з короткими повідомленнями історичних фактів.
 1. XI століття. Київська Русь.
Сьогодні відомо 06 списків, які відображають історію права власності, види договорів, покарань, що існували на той час у Київській Русі.
2. 
3. 
4
Евристична бесіда
2.  Де містяться закони держави: в яких документах? Назвіть основні з них.
3.  Як ви розумієте поняття «демократична держава», «правова держава»?
4.  За яких умов нашу країну можна перетворити саме на таку державу?
Завдання
б)  купівля речей;
в)  проїзд у транспорті;
г)  відвідування школи;
д)  трудова діяльність;
е)  заощадження в банку.
IV. Рефлексія
Бесіда з учнями
2.  Чи відповідають вони вашій уяві про те, яким повинне бути навчання правових знань у школі?
3.  Як на вашу думку, чи потрібно взагалі в школі вивчати юридичні знання? Чому це так важливо? Доведіть свою позицію, наводячи приклади з життя, з власного досвіду, з інформаційних джерел, які вам відомі.
У ч и т е л ь. Основою духовного, соціального, економічного і культурного розвитку суспільства і держави є освіта. Метою освіти завжди був і залишається всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, розвиток талантів, розумових і фізичних здібностей, виховання високих моральних якостей.
Сьогодні освіта є важливим фактором залучення людини до державотворення, до вирішення актуальних суспільних проблем. Тому важливою зараз стає саме правова освіта. Підростаюче покоління повинне знати й поважати закони свого суспільства й світової спільноти.
Особливо важливе значення на сьогодні має практична освіта, яка не тільки пропонує знання, але й надає можливість застосувати їх на практиці, створюючи ситуацію реального життя.
Тож будемо вчитися права, пам’ятаючи, що воно є важливим регулятором життя і поведінки людини. Будемо на наших уроках здобувати юридичні знання та соціальний досвід, який стане в пригоді вам під час розв’язання конкретних життєвих проблем.
Джерела:
1. «Усі уроки «Правознавство. Практичний курс». 9 клас»
2. Книга «Правознавство 9 клас. Дидактичні матеріали до курсу»
3. Сайты:  www.aau.edu.ua
              www.upravo.org
              www.nplu.kiev.ua
              chitalka.info




Немає коментарів: